Nombre Cendra
Edad 5 años
Sexo Hembra
Especie Gato
Estado No disponible
Localización Calle
Resumen de la salud
Visto 7 veces
Foto de Cendra

Descripción


Us presentem a la Cendra. Dediqueu 5 minutets a llegir la seva història.
Ella és una de les víctimes de l’incendi que es va produir a Navarcles el 22 d’agost de 2017. És una gateta que vivia al bosc que es va cremar, i el 30 d’agost la varem trobar amb el pèl, el nas, les orelles, les potetes cremades, i fins i tot sense celles i sense bigotis. Estava molt, molt malament. 
Afortunadament les ferides es van agafar a temps i poc a poc, es va recuperant. Les potetes les té curades, i la cara també, però les orelles encara s’han de cicatritzar. Els bigotis encara li estan creixent, i les celles triguen una mica més però ens han assegurat que acabaran sortint-li! Gràcies al Centre Veterinari Navarcles per la seva atenció i per fer que la Cendra es recuperi!!
Us recordem que som una associació sense ànims de lucre, però podeu fer-vos socis o teamers per ajudar-nos a continuar fent possible aquestes coses!
Gràcies!

OS presentamos a Cendra. Dedicad 5 minutitos para leer su historia.
Ella es una de las víctimas del incendio que se produjo en Navarcles el 22 de agosto de 2017. Es una gatita que vivía en el bosque que se quemó, y el 30 de agosto la encontramos con el pelo, la nariz, las orejas, y las patitas quemadas, e incluso sin cejas y sin bigotes. Estaba muy, muy mal.
Afortunadamente las heridas se cogieron a tiempo y poco a poco, se recuperaron. Las patitas las tiene curadas, y la cara también, pero las orejas aún tienen que cicatrizar. Los bigotes aún están creciendo, y as cejas tardan un poco más, pero nos han asegurado que acabaran saliendo. Gracias a Centre Veterinari Navarcles por su atención y por hacer que Cendra se recupere. 
Os recordamos que somos una asociación sin ánimo de lucro, pero podeis haceros socios o teamers para ayudarnos a continuar haciendo posible estas cosas!
Gracias!

Contactar por Cendra

Por seguridad debes rellenar el formulario en menos de 60:00 minutos.
Todos los campos son obligatorios